Urenportaal

Het door Blue People IT ontworpen urenportaal maakt het gemakkelijker  voor uw medewerkers om uren te registreren. Het urenportaal haalt gegevens (zoals projecten en uursoorten) op uit Exact Online. Deze gegevens komen hierdoor automatisch in het urenoverzicht van uw medewerkers. Het portaal houdt daarnaast ook rekening met project- en medewerkersrestricties.

In de applicatie worden uren eenvoudig weergegeven per dag en week. De huidige week is de week die standaard wordt weergegeven, daarnaast is er de mogelijkheid om te switchen tussen vorige en toekomstige weken. In het notitieveld is er de mogelijkheid om de werkzaamheden te beschrijven. Uren worden automatisch opgeslagen nadat ze toegevoegd zijn. Aan het einde van de week dienen de uren ingediend worden (dit gaat eenvoudig via de daarvoor bestemde knop) Na indienen zijn de uren direct zichtbaar in Exact Online.

De inlogaccounts van medewerkers kunnen eenvoudig geactiveerd en gedeactiveerd worden door administrators vanuit de stamgegevens van de medewerkers in Exact Online. Het wachtwoordbeheer, ook vergeten wachtwoorden, kan de medewerker volledig zelf, zonder tussenkomst van de administrator aanpassen.

urenportaal_nieuwe-invoer urenportaal

 

Bent u geïnteresseerd in het urenportaal en wilt u graag meer informatie over de prijzen en mogelijkheden?

Vraag vrijblijvend een gesprek met ons aan