Home » Urenportaal

Het door Blue People IT ontworpen urenportaal maakt het makkelijk en eenvoudig voor uw medewerkers om uren te registreren. Het urenportaal haalt gegevens op uit Exact Online, zoals projecten en uursoorten. Deze gegevens staan in het urenoverzicht van uw medewerkers. Het portaal houdt daarnaast ook rekening met project- en medewerkersrestricties.

In de applicatie worden uren eenvoudig weergegeven per dag en week. De huidige week is de week die standaard wordt weergegeven, daarnaast is er de mogelijkheid om te switchen tussen vorige en toekomstige weken. In het notitieveld is er de mogelijkheid om de werkzaamheden te beschrijven. Uren worden automatisch opgeslagen nadat ze toegevoegd zijn. Aan het einde van de week moeten de uren ingediend worden en zullen ze ook zichtbaar zijn in Exact Online.

De inlogaccounts van medewerkers kunnen eenvoudig geactiveerd en gedeactiveerd worden door administrators vanuit de stamgegevens van de medewerkers in Exact Online. Het wachtwoordbeheer, ook vergeten wachtwoorden, kan de medewerker volledig zelf, zonder tussenkomst van de administrator aanpassen.

urenportaal_nieuwe-invoer urenportaal