Online Marketing

Email marketing

Email marketing is een krachtig instrument om klanten op de hoogte te houden van het laatste nieuws rondom uw bedrijf. Daarnaast kan het een goed instrument zijn om klanten terug te laten keren naar uw website of webshop. Dit is echter alleen mogelijk met een goede e-mail marketing tool, voldoende data en een strategie passend bij het bedrijf.

Graag kijken we samen met u hoe een e-mailcampagne op te zetten of te verbeteren.

Met zoekmachine marketing zorgen we ervoor dat uw website gevonden wordt, wanneer (potentiële) klanten naar uw type bedrijf, producten of diensten op zoek zijn. Het zorg dat men in beeld is bij de doelgroep op de plaats en het moment wanneer ze naar je op zoek zijn. Zoekmachine marketing bestaat uit twee onderdelen, namelijk zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA).

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Het beter vindbaar maken van een website in organische zoekresultaten noemen we zoekmachine optimalisatie. Organische zoekresultaten zijn de zoekresultaten die hoofdzakelijk aan de linkerkant in de zoekmachine staan. Er dient met een aantal zaken rekening gehouden te worden om de website te kunnen optimaliseren voor zoekmachines. De zoekmachines beoordelen namelijk alle pagina’s van de website en tonen de meest relevante zoekresultaten bovenaan. Om hier tussen te komen moet een traject worden ingezet om de website stap voor stap te optimaliseren.

Zoekmachine adverteren (SEA)

Zoekmachine adverteren biedt de mogelijkheid om op korte termijn resultaten te boeken. Advertenties in de zoekmachines worden hoofdzakelijk aan de rechterkant getoond, de eerste drie advertenties worden links boven de organische resultaten getoond. Je betaalt hiervoor per klik of per duizend vertoningen. De kosten zijn afhankelijk van het onderwerp, de concurrentie, de kwaliteit van de advertentie en je landingspagina en van het bod dat je wilt betalen.