Exact no hands accounting

Exact no hands accounting

No hands accounting oftewel boekhouden zonder handen is een verzameling van verschillende functionaliteiten in Exact. Handmatige boekhoudtaken worden overgenomen door een robot. Klanten leveren digitaal hun administratie aan die automatisch wordt verwerkt. Zo bespaar je tijd en is de boekhouding correct, compleet en actueel. Meer weten over Exact no hands accounting? Lees dan deze blog! 

Het nieuwe samenwerken

Werk digitaal samen met een klant via de Mijn[Kantoor] app. Klanten krijgen realtime inzicht in hun bedrijf via een dasboard dat zichtbaar is op een smartphone, tablet of laptop. Openstaande posten zijn direct zichtbaar en via een chatfunctie is het mogelijk dat de klant contact opneemt.

Bovendien kunnen klanten hun bonnen en facturen uploaden, deze worden vervolgens administratief verwerkt door de robot. Het goedkeuren van de BTW-, ICP-aangiftes en inkoopfacturen  kan ook gemakkelijk via de app. Maak gebruik van de app en bespaar maar liefst 50% tijd.

Meer informatie over de Mijn [Kantoor] app? 

Bekijk webinar

Realtime invoicing

Facturen worden gescand, herkend en door de robot automatisch toegewezen. Bankafschriften zijn elke ochtend verwerkt dankzij suggesties voor of toewijzing aan de juiste grootboekrekening, op basis van eerdere transacties. Hiermee bespaar je tijdwinst en bedien je nog meer klanten!

Voordelen 

Kortom No hands accounting biedt een aantal voordelen. Hier staan ze nog een keer op een rijtje:

  • No hands accountingWerk digitaal samen met je klant
  • Enorme tijdbesparing en hogere marges door robotisering
  • Geen hoge piekmomenten in capaciteit
  • Heldere en prettige communicatie door de chatfunctie in de Mijn [Kantoor] app
  • 24/7 klantinzicht

Wil je meer informatie over deze nieuwe ontwikkelingen, of ben je nieuwsgierig naar andere functionaliteiten van Exact Online Accountancy?

Neem dan contact op!