AutoDoc HSE®

Ontstaan uit jarenlange praktijkervaring op het gebied van elektronische document afhandeling en input van gebruikers, is gedurende de laatste 7 jaar AutoDoc HSE van een basis e-mail systeem uitgegroeid tot een volwaardig document output afhandelingssysteem dat elke vergelijking met concurrerende producten op het gebied van functionaliteit en bedrijfszekerheid kan doorstaan. Van het kleinste bedrijf tot multinationals als Philips, DSM, VSM, Lockheed-Martin, Saint Gobain Siemens, Ballast-Nedam en Amsterdam Internet Exchange (AIX) hebben de voordelen ontdekt van het gebruik van AutoDoc HSE. Op dit moment verwerken meer dan 7.900 gebruikers in meer dan 980 bedrijven, wereldwijd, jaarlijks, miljoenen documenten met AutoDoc HSE. 

Met AutoDoc HSE® krijgt u, met uitsluitend printen vanuit uw bestaande applicatie* naar de virtuele AutoDoc HSE printer extra, automatische, verwerkingsmogelijkheden: 

  • Automatische e-mails versturen
  • Automatisch faxen
  • PDF/TIF Archiveren
  • Automatisch afdrukken naar maximaal 4 printers
  • Automatisch extra documenten afdrukken
  • Acties op basis van taakplannen of trigger
  • Automatisch versturen van variabele SMS teksten
  • Bellen met “tekst naar spraak” via VOIP
  • Automatisch samenstellen van XML (bijvoorbeeld XBRL/UBL 2.0) en opslaan op een variabele locatie
  • Dynamische documenten via Excel
  • Automatisch scannen van documenten met barcode herkenning en OCR
  • PDF printeer
  • ODBC connectiviteit

Bekijk de brochure voor meer informatie over deze functionaliteiten!

Download brochure

Branches

AutoDoc HSE wordt bij kleine en grootte bedrijven gebruikt in de volgende sectoren: onderwijs, gezondheidszorg, overheid, Verkoop/Marketing, Transport/Distributie, Accounting & Finance, productie en bij webshops. 

Voordelen AutoDoc

  • Besparen op personeelskosten, door het wegnemen van handmatige handelingen.
  • Besparen op verzend/portokosten, door vermindering in het gebruik van papieren communicatie en papieren archivering.
  • Alles gebeurt automatisch, eenmaal instellen en daarna geen omkijken meer naar (set and forget) dus geen fouten meer.
  • De gebruiker drukt op print, of AutoDoc wordt door een trigger of geplande taak gestart en de rest wordt automatisch door AutoDoc afgehandeld.
  • Extreem korte implementatie en daardoor een extreem korte ROI periode, binnen één dag operationeel is meer regel dan uitzondering.
  • Door het automatische afhandelen van de documentverwerking eenduidige en dus duidelijke communicatie naar zowel klanten, leverancier, accountant als ook bij interne communicatie.
  • Inwerktijd van nieuw personeel en invalkrachten wordt sterk verminderd door automatisering van het documentverwerkingsproces.
  • Systeem onafhankelijke oplossing, dus als het ERP systeem vervangen wordt door een volledig ander systeem, dan nog kan AutoDoc HSE, zonder noemenswaardige wijzigingen, verder op het nieuwe systeem worden gebruikt.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over AutoDoc?  

Neem contact op!